söndag 25 april 2010

Granny Wheels

Gjorde färdigt min Granny Wheels kudde i helgen.Den blev fin tycker jag,det är väldigt roligt att virka dessa rutor så det blir nog fler.Kanske en filt,köpte en massa nytt garn på torget igår.Det kan ju bli ett semesterprojekt kanske...

Tänkte först virka rutor på baksidan också men bestämde mig för att sy fast ett linnetyg istället.
Det gick väl sådär,är inte riktigt vän med symaskinen.



Men det syns ju inte att det blev lite snett,eller hur?



Beskrivning till rutorna hittar du hos Min Inspiration

5 kommentarer:

  1. En mycket vacker kudde, med en utsökt färgkombination som utstrålar harmoni och glädje.
    Och något snett ser jag då inte till alls!

    SvaraRadera
  2. Ja, när våren väl kommer så hinner man inte riktigt med *ler*!

    SvaraRadera
  3. Så härliga färger! Gillar rutorna de är säkert mycket roliga att virka.
    Ha det bra och virka på, hej och hå!/Annika

    SvaraRadera