måndag 3 maj 2010

Har tillbringat helgen på ett vackert och vårlikt Öland fullt av vitsippor,blåsippor och små gullvivor här och där i gräset. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig men ni kan nog tänka er hur vackert det var.

Har också knåpat ihop min African Flowers kudde.





Den gröna färgen finns i mitt hem,men dom andra färgerna är lite "galna" tycker jag,men det blev i alla fall en rejäl färgklick.



 Att virka dessa blommor är verkligen beroende framkallande,har redan planer på fler projekt.



Beskrivning till blommorna hittar du hos Min Inspiration.

4 kommentarer:

  1. Å jaa, kan tänka mig hur vackert det var där bland alla vårens blommor ~~~

    Åhhh, en sån vacker kudde till!
    Bara såå smakfull i sina färger, harmonisk och väldigt glad samtidigt...helt underbar!

    SvaraRadera
  2. Tycker att dina kuddar är jättefina !

    SvaraRadera
  3. Ursnygg en riktig 10 poängare

    SvaraRadera
  4. Vad fin den blev din nya kudde! Så härliga färgval, gillar jag:)
    Kram Annika

    SvaraRadera