fredag 11 februari 2011

Utlottning!

Kaffe med tårta

Ja,så vad det då dags för den utlovade utlottningen.
Det blir ett par grytlappar,för det är det jag virkar nästan jämt,kan liksom inte låta bli.
Dessa två "kaffe med tårta" lottas ut ihop eftersom de hör ihop,
bara en vinst alltså(får väl återkomma med mer vinster så småningom).


De är virkade i bomullsgarn,är inte så tjocka men står emot lite värme ändå.
Går också bra att använda som disktrasor.




Vill du vara med på utlottningen så skriv bara en kommentar här så får du en lott.
Länkar du från din blogg får du ytterligare en lott.
Du behöver inte ha någon blogg för att vara med.

Vinnaren dras den 28:e februari.

LYCKA TILL!

Tävlingen är nu avslutad.

 

39 kommentarer:

  1. Vilket härligt par! :D
    Jag vill vara med! Två lotter tack. :)

    SvaraRadera
  2. Hej hej!!

    ljuvliga, har oxå virkat nått liknande men inte bloggat dom än.Har lite annat som ligger före :)

    Klart jag vill vara med & pröva lyckan.

    Trevlig helg!
    Nilla

    SvaraRadera
  3. Åh så vackra, min mamma skulle bli jätteglad om hon fick hänga upp dem i sitt nya kök!

    SvaraRadera
  4. Dom är ju JÄTTEsöta =) Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  5. Å så söta,klart jag vill vara med på utlottningen!

    SvaraRadera
  6. Ja jag vill också vara med och länkar gör jag..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Oj, så söta de är! Såna skulle jag aldrig fixa till själv. Jag är gärna med och tävlar, och jag har länkat! Två lotter tack :-)

    SvaraRadera
  8. KLART jag vill vara med!!!
    Jag behöver grytlappar! Försökte virka 4 stycken, samtliga blev olika, MYCKET olika!!! ;-) Hehe. Så det ger jag upp...
    Jag länkar naturligtvis i mon blogg!
    Apropå chokladen, handgjord tryffel delar man INTE med sig av, man låser in sig med en kopp kaffe och STRUNTAR i familjen, bara så du vet... Hehe.
    Må bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Söta grytlappar att bara titta, använda som disktrasa? Aldrig i livet.

    SvaraRadera
  10. Så läckra! Klart jag vill vara med.

    SvaraRadera
  11. Men så fina! Är gärna med o tävlar!

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med i utlottningen :)
    Linda, Finland

    SvaraRadera
  13. Vilka fina grytlappar! Synd att använda dem... Jag länkar så jag hoppas på god tur med två lotter! ;)

    SvaraRadera
  14. Åh vad fina, jag vill gärna vara med i din utlottning! Två lotter till mig, jag länkar från bloggen.
    Hälsningar Jenny/ Vresiga Mamman

    SvaraRadera
  15. Supersöta, dom vill jag vara med och tävla om. Jag länkar från mig blogg, Frualbertssons.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  16. Cute giveaway! I'm joining in and have linked to my blog. Thanks!

    SvaraRadera
  17. Åhh dom är helt underbara! Jag vill absolut vara med! Två lotter tack! =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  18. I'd like your giveaway, i am joining to.
    Lovely colours!
    Greetings, Truus

    SvaraRadera
  19. Jag tar gärna dubbla lotter på sötingarna.

    http://evamar.blogg.se/2011/february/grytlappar-28-feb.html

    SvaraRadera
  20. Urfina! Vilka härliga våriga och pasteolliga färger! tAR gärna en lott och hoppas på tur! Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
  21. Vilka läckra grytlappar. Jag vill gärna vara med i din utlottning och jag länkar på min blogg också.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  22. Jättesöta grytlappar!
    Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter. Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/28-februari-vinn-sota-grytlappar.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  23. Åhh vilka fina! Jag vill såklart vara med u utlottningen! Håller tummar och tår ;-)

    SvaraRadera
  24. Vad söta! Jag är gärna med i din utlottning.
    Har länkat på min blogg också.

    Mvh // Therese

    SvaraRadera
  25. Vilka underbara grytlappar!!! Sååå mysiga

    MVH
    Elvira 51

    SvaraRadera
  26. Halkade in på din fina blogg via Fru Albertsson. Hoppas på tur i utlottningen.

    lindakarlsson72@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jättesöta:) Jag vill ha en lott!
    Hälsningar Caroline L
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Oh så sockersöta. Önskar jag får en turlott så dem får pryda mitt kök. Kram! iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är med. Trevlig blogg du har.

    SvaraRadera
  30. Hej, jag vill gärna vara med . 2 lotter, tack. Länken hittar du i sidmenyn: http://turkost.blogspot.com/.


    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Hittade precis hit, vilka underbara grytlappar! vill gärna vara med och tävla :-) Jag länkar!

    SvaraRadera
  32. Hej, vilka fina grytlappar, jag vill gärna vara med i utlottningen =)
    Mvh Marie

    SvaraRadera
  33. Så klart att man vill vara med i den här utlottningen! Så jätteläckra, häftiga och annorlunda grytlappar, önskar att jag kunde virka så!
    Ha´ det gott!

    SvaraRadera
  34. Så jättefina grytlappar vill jag gärna vara med och tävla om.
    Hälsningar Siv

    SvaraRadera
  35. Så otroligt söta!
    Vill gärna testa lyckan...
    Länkar från min sida på en gång.
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  36. Hej!

    Såg precis att du lottade ut grytlappar och jag är
    en samlare av det så det hade varit roligt att vinna.

    Kram
    EvaA

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med & tävlar så här i sista minuten om dessa söta grytlappar:)

    Hoppas att du fått en bra start på veckan!

    SvaraRadera