måndag 21 mars 2011

Helgvirkning

I helgen blev det mycket virkning,borde egentligen stickat färdigt lite andra projekt,istället blev det några nya,virkade....

Virkad kjol  #1



Lättvirkad,bara stolpar......
Ja,ja den ska bli längre.....med en liten volang på slutet...




 Garn och mönster från Astrid förstås


Det blev också en hög prickar....



Dessa ska pryda en kudde,ska bara göra ett gäng till..det ska bli två kuddar.


Till sist lite mera smådukar,doilies.....kan inte låta bli att virka dessa......




Detta gjorde jag i helgen....(när det var så fint väder...????)
Vad gjorde ni?

4 kommentarer:

  1. Kjolen ser härlig ut! Milda trevliga färger :)

    SvaraRadera
  2. Helgen tillbringade jag så mycket som möjligt på hästryggen med näsan i vädret och bara njöt av våren

    SvaraRadera
  3. Kul med en virkad kjol! Prickarna tyckte jag mycket om, ser fram emot att få se dem på kuddarna :)

    SvaraRadera
  4. SUCK
    Nyss författade jag en lång kommentar, och när jag skulle posta den till dig så försvann den bara...
    Min blogg ligger nere, WordPress har problem av något slag. När jag skulle "välja profil" för att få iväg min kommentar, så hittades ju inte mina uppgifter, så allt försvann på något mystiskt vis. Så jag får försöka få iväg detta som om jag vore anonym eller nått!?
    Hoppas allt är tillbaka till det normala i morgon, för nu börjar jag få abstinens! BLÄH.
    Kram från Tanten

    SvaraRadera